środa, 13 marca 2013

nie tylko niemowlęta bywają niespokojne

Gołębie. Przylatują, odlatują, niewiele rozumieją. 
Panowie odpowiedzialni za nową jakość klatki schodowej. Śpiewają, że mama i że o sole mio
Ja. Trochę tego, trochę tamtego. Prawa ręka w lewym boku i nogi na głowie.
Wyszukiwarka. Po wpisaniu weń frazy co uspokaja ale nie usypia, wyskakują:
- dźwięki usypiające dzieci,
- jak usypiać niemowlę,
- sposób na niemowlę: jak uspokoić/uśpić małe dziecko,
- przytulanka z bijącym sercem, różne wzory,
- muzyka bobasa(...),
- pierwszy lot samolotem, okropnie się boję...
i inne kwiatki.

Od bobasa zaszło mi się już o wiele za daleko, do najbliższego lotu mam nie wiem ile i choć moje doświadczenie w lataniu marnym jest, samolot to jednak przyjemność, a nie zgroza. Myślałam o czymś w rodzaju lawenda, herbatka z..., a tu prawie wszystko dotyczy małych dzieci, które trzeba uśpić. Sęk w tym, że z zasypianiem problemów brak. Raczej przeciwnie - trzeba się obudzić i otrząsnąć, ale równocześnie uspokoić. 

Tymczasem puszczam więc w ruch Bon Iver'a (at AIR Studios) - jeden z małych, cząstkowych i nieskomplikowanych sposobów na złapanie równowagi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz