poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Dialogi Nieuczesane...

..czyli porozmawiaj ze mną !

Punkt Pierwszy - hand made:

1. X: Ile lat dałybyście temu drzewu?
    Y: Hm... Dożywocie!

2. X: Tylko winni się tłumaczą.
    Y: Ocet. Tylko ocet się tłumaczy.
    Z: ???
    Y: Winny. Ocet winny.

3. X: Powiedz o sobie coś dobrego.
    Y: Zjadłam dobry obiad. Jest we mnie, w środku. 

Punkt Drugi - zasłyszano-przeczytane:

1. - Dzień dobry, czy rozmawiam z panem Rusinek?
    - Tak, ale ja się deklinuję. 
    - To ja zadzwonię później... 

2. - Jestem skonana.
    - A ja z "Gwiezdnych Wojen"... 

* * *

Fotografie ilustrujące ową wyżynę myśli znajdują się na niemoich aparatach i w głowie mej. Głowy jednakże żadnym kabelkiem nie jestem w stanie podłączyć. Czytnika mojego mózgu sprzęt tenże również nie posiada i za ten brak jemu chwała ! 

A Wszystkim, Którzy Dobrnęli Aż Dotąd - dobrego tygodnia!

2 komentarze:

  1. dobrego bardzo! i zaproszenie na debiutantów przypominam, jak znajdziesz wolnego czasu trochę.

    OdpowiedzUsuń
  2. będę pamiętać :) i dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń